Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Morgonstund har guld i mun.

det sägs att morgonstund har guld i mun. Men jag vet inte. Än så länge är de enda tre orden jag har lyckats haspla ur mig mindre trevliga. 
 
Fast klaga ska jag väl kanske inte göra då jag känner mig utvilad för första gången på länge och hinner faktiskt dricka kaffe Innan jag sätter mig i bilen som omväxling. 
 
I vanliga fall fall så brukar kaffekoppen hänga på trekvarts i armhålan medan jag gasar som en blådåre till jobbet då jag återigen varit lite väl tidsoptimist.  :) 
 
jag får väl tacka Luna som artigt nog väcker mig med en dyngsur iskall blöt morgonkyss. 
 
Idag är en bra dag. Det känner jag på mig. Ikväll är mello, så idag är min dag. 
 
 
God morgon på er!
 
 
På återseende! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: