Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

För mycket att säga, för lite tid.

Blogg.se strulade igår. Jag tycker inte riktigt om när det gör det när jag väl ska ägna mig åt bloggen en sekund, men vem är jag att döma?
 
De senaste dagarna i en snabbsummering?
Kaffe.med.Tinus.
 
Ja, det har blivit många spontana kaffeträffar i en annan del av Paradiset på sistone. Och härligt är väl det :) Vem vill vara mainstream och dricka kaffe under dagtid? Nejnej 21-02 är vår melodi. Och det känns fantastiskt att jag hittat en så pass normal människa som faktiskt inte tycker det är konstigt :) Men kaffe vid den tidpunkten kan även resultera i lite flum - även det fullt normalt :) Och en film har vi hunnit med också. Heartbreakers vill jag minnas att den heter. Den var helt okej! Tumme upp från min sida! Lite Age of Empires har vi betat av också, och lite nagelmålning pysslade vi med ikväll. Eyy, Martina. Suzana undrar om vi frotfarande har våra "symöten". Vi kanske får ta upp dem igen. Fast det är nästan roligast på vintern va? ;)
 
 
Bild hederligt stulen från Martiiny.blogg.se.
 
Annars har det varit ett evigt ravlande mellan jobbet och hemmet i princip. Har även sett att den stora fönsterrenoveringen här på Vattugatan nu har landat i trappuppgång 23. (Min). Så mellan 07-18.30 så ska vi vara redo för att det dyker upp renoverare och börjar borra. Fyfan.. 07? Är ni på riktigt? Pfft.. det ska jag ha OB-tillägg för om ni vill att jag ska stiga upp då.
 
Kul för övrigt att jag fick höra idag att några av de här renoveringskillarna har jagat min katt fram och tillbaka i buskagen. Tydligen hade de råkat släppa ut en helvit innekatt i en annan trappuppgång, och när de fick syn på Mälina så trodde de att det var den. Så de satte av efter henne. Men det kunde dem ju inbilla sig. Linan har haft många snoriga ungar efter sig under året i Kungshall och hon har tröttnat lite på uppståndelsen. Så kommer främlingar för nära så sticker hon helt enkelt. Mammas kisse det :)
 
Nahe. Jag var visst inte ambitiös nog att skriva något mer ikväll. Naglarna är nymålade och precision är A och O vid tangentbordsskrivning. Så vi får avvakta tills imorgon. För nu är jag LEDIG i tre dagar! Fantastiska känsla.
 
Lämnar er med en annan sorts musik idag som har gått konstant ur högtalarna de senaste två dygnen. Den här veckan är det soundtrack som gäller. Och det här är ju bara fantastiskt! Oj. Det är som att man vill ta livet av sig och överleva. Den känslan får jag.
1:15-1:43 gör hela låten. O ja.
 
 
På återseende!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: