Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Underbara doft av renlighet

Min annars katt-kiss-stinkande lya har idag förvandlats till en uthärdlig plats att kalla hem! Det inte bara ser rent ut, det till och med doftar städat. Åh, härliga känsla! Efter en sväng i skobutiken med syster och två små yrväder så blev det en sväng till ÖB där jag införskaffade två nya mattor (Då mina katter ätit upp min förra). Därav städslusten :)
 
Har även pausat med en kaffe hos Beatrice. Men nu är jag alltså hemma och bara njuter av kvällen. Störtdyk i soffan med en bok, en eller två koppar te och lite stämningsmusik! Härligt härligt.
 
Glömde dock sringa förbi Nonnes. Det får jag göra direkt efter uppvaket imorgon. Lämnade ju in min keyboard för lagning förra onsdagen, men än har de inte hört av sig om de kunde fixa den. Abstinensen tränger sig på lite granna. Men vi får hålla till godo på annan musik :)
 
 
 
Akon har gjort comeback med besked! I like it!
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: