Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

My heart´s gonna lead me through so many ways

God kväll!
 
Ännu en dag har passerat. Och jag måste säga att jag har inte varit den lyckligaste människan i dag. Jag som hade sett fram emot att glassa i solen nu när det är påskhelg och jag är ledig och allt! Men ack så fel man kan ha. Snacka om Antarktis, Sibirien, Nord- och Sydpolen COMBINED! Fy vad less jag blev. Där gick mina planer i stöpet :/
 
Menmen. Tack vare detta så har jag istället legat i badkaret i 2.5 timmar idag och haft en riktig tjejdag med benrakning, ögonbrynsplockning, hårinpackningar och grejer! Och den hårinpackningen ni! Jag vill inte ens gå och lägga mig ikväll. Vet ni varför? För att jag har en sån fantastisk hårkväll!! Det har jag nog aldrig haft. Mitt annars så tuffsiga, slitna, sömndruckna hår har fått liv! Vänta ska vi se om jag kan bildbevisa miraklet..
 
 
Äh, det är inte ens i närheten av så läckert som det är irl! Men på riktigt. Så här mycket lyster har jag aldrig haft. Och det är liksom en once in a lifetime-experience!
 
Jaja nog om håret. Nu börjar jag låta som en riktig bimbo.
 
Annars idag så har det druckits alldeles för mycket kaffe! Jag har en förmåga att överkonsumera koffein när jag är uppretad. Jag har även varit hos Tinus en sväng och lirat lite Guitar Hero. O ja! En gång i tiden var jag sannerligen kung på Guitar Hero. Men nu är jag något ringrostig!
 
Nyss vart jag över hos Bea och Dick en liten sväng. Får passa på medans chansen finns :(
 
Ja just det. Jag har ju glömt berätta för er att jag i onsdags firade 6 MÅNADER SOM VEGETARIAN!
Sjukt ju! Över ett halvår sedan jag svalde den sista Kebaben! Käkade min sista hamburgare, min sista torsk och mina sista köttebullar! Inte klokt vad tiden går hörrni :) Så detta skulle vi då fira med en vecka som Vegan. Det är ju faktiskt där målet ligger i slutändan. (Men det lär nog dröja ett tag till. Ost är förjävla gott vet ni).
 
Hur som helst så insåg jag för en stund sedan att jag bara har ätit en banan på hela dagen och surplat alldeles för mycket kaffe. Så jag skulle leta reda på något att tugga i mig så skakningarna kan ge med sig. Men vad sjutton äter en vegan? Hmm.. Efter mycket letande så fick middagen bestå utav en smörgås med Vegan-smör och banan. Inte så illa ändå!
 
Vi ska testa på det här i en vecka så får vi se hur kroppen fungerar efteråt :) Det gäller att utmana sig själv. Idag - Vegan. Imorgon - Frukterian som lever på fallfrukt och självplockande svampar. Höhö! Kanske ska flytta ut i skogen på en gång ;)
 
Nej, nu har jag dravvlat på ett bra tag. Nu ska jag lämna er med en låt som jag snubblade över idag. Den här låten ÄLSKADE jag när jag var mindre! Jag minns att jag hade den i min Free-style och sjöng på den jämt! Jag hade HELT glömt bort den! Minst tio år sen jag hörde den sist. Och jag hade inte en aning om att den kommer ifrån EUROVISION! :) Ödet ju!
 
Snacka om att känslorna sprudlar i kroppen. Man känner sig kär på nytt när man lyssnar på den :)
 
 
 
"If my star would fall,
or disappear at all.
I will follow my star
´till the end of my days.
And my heart´s gonna lead me
through so many days."
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: