Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Ge mig styrka att acceptera det jag inte kan förändra.

God kväll igen.
 
Avslutar ännu en produktiv dag med att hänga här med er en stund.
 
Dagen började bra.. men sen steg jag upp. Spenderade de första timmarna tillsammans med Martin (som jag gör ofta nu för tiden)
 
Han hjälpte mig att plöja igenom disken, som annars är så tråkigt. Skönt med en karl i huset. Efter det gav vi oss tillsammans på en storrensning av garderoben. Vi rev ut alla tre.. men sen kom vi inte så mycket längre. Så nu baaadar sovrummet i mina kläder! Men jag har inte energi nog att ta itu med detta problem idag. Så det får vänta lite grann.
 
Efter det blev det en tur till jobbet för ett möte mellan 14-16. Usch..  Jag orkar inte mer.
 
Senare när jag var hemma och kände mig lite husligare än vanligt så skulle jag aga mat.. Vilket inte är min starka sida.
 
= Ajaj på fingret. Jäkla ugn!
 
Nu sitter jag och funderar på en av livets stora frågor. Ska jag dricka jordgubbste ikväll igen, eller ska jag vara lite djärv och slå till med citron? Jag ska fundera på detta på väg ut i köket. Tills dess kan ni få njuta av Hollands ESC-låt i år.
 
Haha jag vet att den är tråkig. Men tro mig, den växer med tiden! En riktig musikal som får en att vilja slänga upp rutorna och brista ut i sång! (Lite för kallt för det än dock).
 
 
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: