Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Forever isn´t long enough.

Heej! Mina finingar..
 
Nu är jag här igen för en uppdatering innan vi far vidare på äventyr :)
Jääklar vad tungt det var i morse! Usch, när klockan ringde så hade jag lust att bränna ner lägenheten bara för att ha en giltig anledning till att stanna kvar i sängen! Men upp masade jag mig. Till och med in i duschen lyckades jag släpa in fossingarna. Men det var sannerligen inget vidare att ge sig ut i Sibirien! nästan 10 minus igen. Åh vad tråkigt! :/
 
Jag kan ju säga att man inte blir ännu gladare av att magsjukan går på jobbet. Gissa om jag har varit psykiskt magsjuk hela dagen? MINST! Och sen när jag väl kommer hem, utmattad och utmagrad så revbenen stod ut så långt att de petade mig i ögonen. Så ska jag slå mig ner och äta en macka med ost. Eller ja.. en ost med macka snarare. Ost är smask!
När jag sen har tryckt i mig 4 hekto och öppnar ögonen så ser jag detta:
 
 
UUSCH! Var jag inte magsjuk innan så är jag det garanterat nu. Gissa vem som inte behöver kräksjuka? Jag - Jag tänker nämligen köra fingrarna i halsen självmant när jag är färdig med det här inlägget.
 
Jaja, när jag låtit osten smälta lite så ska jag göra ett nytt tappert försök till att leka Påskhare för mina små juveler. Jag har ju faktiskt tre ägg här som måste bort innan någon annan tar dem!
 
Och jag tyckte mig höra en liten Popp som var godissugen :)
 
Fina unge <3. Jag hoppas inte att jag nånsin får barn. De stackarna kommer bli försummade. För det finns inte en möjlighet att jag skulle tycka om dem lika mycket som jag tycker om Hampus...
 
Nej, nu ska den här kärringen ta sin kvast och flyga lite längre söderut. Men först gör vi ett stopp några mil norrut :)
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: