Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Fifty Shades of Mello

Tjenis!
 
Nu har jag landat hemma igen efter en liten spontantripp hem till min mor som satt ensam i det stora huset Boda, och var godissugen. Så nog vart jag snabb på att åka dit med en påse gotte och titta på Mello.
 
Andra Chansen. Inte speciellt intressant. Den kan man ju egentligen förmå sig att missa. Låtarna har vi redan hört och vi får ändå veta vilka som kommer till final. Men bara för att det är jag så kände jag ett litet tvång att titta. Men för ovanlighetens skull (sense the tone), så gick inte mina favoriter vidare. Gadd är ju lätt den nya vår-låten åtminstone. Den som jag tänker lyssna på i bilen första vårdagen när man får rulla ner rutorna. Jag har alltid en sådan, och jag tror Gadd får den i år :)
 
 
(Och här slänger vi in en bild på nåt som inte har med saken att göra, utan bara tjänar som syfte att ge er illusionen av att det inte är så mycket text. Söt va?)
 
Martin Rolinski är ju också en etablerad punkt i mello. Med eller utan BWO i hasorna. Inte nog med att ser ut nästan EXAKT så som jag fantiserar att Christian Grey ser ut. (Killen i boken "Fifty Shades av Grey", Ja, jag läser poor!) Jag tycker han har en skithärlig något flickig röst. Och det passar ju utmärkt nu när Ulrik Munther gått och kommit i målbrottet. Så några modersinstinkter lär vi inte bli drabbade av i hans bidrag i år.
 
Tycker även det är fantastiskt kul att kolla tillbaka på Martin Rolinski från mello 2005. Vilken förändring ;)
 
 
 
Kolla in den här lilla pojkevaskern! :D
 
Menmen, Robin var väl helt okey. Känner dock inte någon skarp tilltro till han.. Allan Edwall eller vad fan han hette. Men av två onda ting var han kanske det bättre. Mussen som sjöng en direkt kopia av "Jessy Matador - Allez ola olé" hade jag lust att sparka till. Han hade stulit låten från Jessy och utseendet från Dogge Doggelito. Mäkta underlig blandning. Men vem är jag att döma? :)
 
Nej. nu tänker jag ta mig en kopp svart vinbärs-te och börja läsa i nästa bok "Femtio nyanser av mörker". Såfår vi se om det behövs något papper ikväll eller inte :)
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: