Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Ett ord säger mer än tusen bilder.

Tjenis Penis!
 
Springer bara förbi och hälsar på. Hittade en lucka i mitt annars så hektiska liv. Det är väldigt stressande att vara jag..
 
 
 
Idag har jag haft mina två små yrväder på besök! :) Vi har handlat. Käkat pasta och kakor, tittat på Ice age 4, sovit på soffan (Hampus stod för den delen) och fått en liten snabbvisit av Beatrice och Moa :)
 
Världens finaste lilla Hampus. Ibland är han bara så enormt gosig att man vill krama honom tills han spricker litegrann :) (syns kanske att jag blekte håret igår med. I 65 minuter. HAHA)
 
Nu sitter jag och surplar i mig min andra kopp jordgubbste, lyssnar på en massa ESC-låtar och smsar med Joel. En helt vanlig tisdagskväll med andra ord.
 
Annars har jag inte jättemycket mer att säga än
 
att jag läser tidningen! :) Jag börjar bli bra på ego-bilder. Synd bara att man inte är lika tvålfager när man visar sig på riktigt ;)
 
Jag kände mig lite för EGO när jag tog den bilden. Så igårkväll fick jag jämna ut det med en som överensstämmer lite mer med verkligheten:
 
Har man inte tandkräm runt hela munnen så gör man fel! :)
 
Nahe, nu vart det slut på bildbomben. Nu hörde jag att Arash ropade på mig och ville sjunga duett med mig. Pure love - här kommer jag.
 
På återseende!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elina
skriven :

Alltså kvinna! Jag har nig underskattat din skönhet! Till och med på tand bilden är du söt! Avis blir jag :)