Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Ett kärt återseende

Hej!
 
Alltså.. Det där igår med att vi skulle trotsa kylan och klä på oss sommarkläder.. Jag får väl erkänna att rosa cykelbyxor i minusgrader inte var en av mina bättre idéer.
 
 
Jäklar vad kallt det var! Jag mer eller mindre gick ut, tog en sipp kaffe, knäppte en bild, och sen sprang jag in och vressade på el-elementet på max! Jag och mina dumma idéer.
 
Idag har jag återgått till jobbet efter lite för mycket ledigt. Var tredje vecka har jag ju en jätteglassig vecka då jag bara jobbar 2.5 dagar. Livsfarligt kan jag säga. Man blir precis utmattad av att komma tillbaka. Och ikväll var det väldigt hektiskt måste jag säga. Så jag är trött både i huvudet och i kroppen.
 
Kom då hem till en mörk, kall och illaluktande lägenhet (En av mina kor hade precis tömt tarmen. Och frågan är vad hon hade ätit). När jag tänder upp i köket så sitter det en liten haaaaare på bordet och väntar :) Först vart jag lite skraj. Men sen insåg jag att han var ungefär lika levande som min mikrovågsugn. Men nog vart han söt alltid? Undrar jag hur han har kommit in genom låsta dörrar. Höhö.
 
 
Imorgon ska jag till Kalmar en sväng för att träffa allas våran Bex igen. Det blir väldigt sporadiska träffar då hon bor flera miljoner mil härifrån (typ). Nae, men Örnsköldsvik i alla fall. Och det är nog så långt! Men snart är hon färdigutbildad och hemkommen! :) Efter det ska jag även försöka hinna träffa en annan gammal vän som jag inte sett på år och dar. En dag med lite träffar helt enkelt :)
 
Men just nu ska jag inte göra något mer avancerat än en piruett rakt ner i sängen! Så vi hörs och vi syns. Och tills vi hörs och syns så kan ni få njuta av Schweix bidrag i ESC i år. De slår rekordet med den äldsta människan på scen. 94 år! Högaktningsvärt! Förra året slog ryssarna rekord med en 76-åring. Men nu ligger dem i lä minsann :) Den här låten gör mig så glad!
 
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: