Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Back to kneget.

Tjenis.
 
Morgonstund har guld i mun? Inte min morgon. Idag hade jag kunnat mörda för att vara ledig och bara ligga i sängen heela dagen! Jag måste nog ta tag i det där med en ny säng snarast. Inatt har jag haft så ont i ryggen så jag har vaknat tre-fyra gånger och fått resa mig upp. Nätter tycker inte om mig!
 
Antingen är det drömmar om ö-mördare med öppna spisar. Är det inte det så är det sömnparalyser som slår in och kommer en vacker dag ta död på mig. Är det inte sömnparalyser så är det Lilla spöket Laban som mixtrar med min lampa, och är det inte Laban så är det ryggen som pockar på uppmärksamhet. Fyfan, jag måste skaffa mig ett nattjobb tror jag bestämt!
 
Ännu en orsak till utmattningen jag känner av idag, är väl att jag igårkväll hamnade i en annan del av Paradiset, tillsammans med en annan nattaktiv liten uggla. Där blev det negerbollar och Guitar Hero! Fy fasen så kul. Hade ju helt glömt bort att Guitar Hero ens existerade! Måste nog leta upp våra gamla skivor och lira lite grann :)
 
Och därifrån kom jag ju alldeles för sent. Jag behöver minst 13 timmars sömn för att vara utvilad ;) Höhö.
 
Väl hemma så var det ju 27:e mars eftersom klockan var långt över tolv. Vilken innebar att brödfödan hade kommit. Men säg den lycka som varar. Halva natten spenderades med räkningar. Och mer än halva lönen försvann på dem också-
 
Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta åt situationen. Du jobbar vecka ut och vecka in, vantrivs, och bryts ned. För att sedan få en lön, som går åt samma dag den kommer in, och sen börjar det om från början. Living the dream? Hmm.. Nightmare snarare.
 
Hur som helst. Idag är det solsken. Och allas vår Bex förklarade igår för mig att två timmars direkt solljus till ögonroten har samma verkan som en tablett stämningshöjande! Solterapi - Challenge accepted! :)
 
Idag jobbar vi 14-22, kommer hem och lägger oss, och jobbar imorgon 7-16. Så nu vet alla detta om ni undrar vart jag är :)
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: