Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

loppor, lus och spetälska.

Där satt den, Martina! Nu är jag tillbaka! (fråga mig inte om rubriken. Ett internskämt.. man måste nog ha varit med).
 
Det har inte blivit mycket uppdatering på sistone tyvärr. Jag skulle vilja skylla på att jag gjort något världsomvälvande och därmed inte hunnit med att skriva. Men det är inte riktigt sant. Det har varit en ganska vanlig vecka, med ovanliga inslag :)
 
Mycket häng hos min fina Martina. Som sagt, kl 21-01 är våran melodi. Vem vill vara mainstream? ;) Och kaffe kan man faktiskt dricka på dygnets alla timmar! Vet inte vad det är för PK-vurre som tutat i oss att kaffe är dagtidsdricka. Säkert Skåning.
 
 Vi har mestadels druckit kaffe, spelat schack, ätit smask och kollat på skräckfilm.
 
 
Skräckfilm med Martinan och Märthan, vilken jävla upplevelse. Första filmen "Captivity", satt jag mer eller mindre och blundade igenom första timmen. Inte för att den var läskig, utan bara för att jag är jag.. jag är..  ja, idiot. Filmen i sig var inte speciellt mycket att hurra för alls. En incident i en sandlåda var väl det värsta!
 
Jeepers creepers vart något mer obehagligare. Åtminstone för Tina.. och min högra handled. Jag har inte fått igång cirkulationen än. Nu har jag ju sett denna innan, och fick för mig att den skulle vara bättre än den var. Men någon vart skrämd i alla fall - Mission completed!
 
Som Eva sa: Gör ni inget annat än dricker kaffe och äter massa gott hela tiden?
Nae, inte direkt :)
 
Hade en fin bild på Martina med när hon låg på köksgolvet i någon avancerad yoga-position. Men den ville inte komma upp. Synd!
 
Gårdagen annars i stort var väl en massa kaffedrickande.. Först hade vi möte 14-16, sedan vidare till stationscafét med vänner för en fika. Efter det ila iväg till Kalmar för ytterligare en fika i fina slottsparken. Skulle ha hunnit handla också, men tyvärr var Kalmar alldeles för vackert för att slita sig ifrån. Så när jag väl kom på att jag skulle göra det, så hade butikerna stängt!
 
Nej, jag är ledsen. Men jag tror faktiskt inte att det blir mycket mer intressant än såhär idag! Jag får försöka göra något bättre imorgon.
 
På återseende!
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: