Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Vilken kväll.

Nu är jag slut, efter en jobbkväll utöver det vanliga! Jäkla Carina! Det var bara för att du gick på semester idag, garanterat! Tur att de har mig i alla fall som vet hur man reder ut saker och ting. Borde nästan få påökt efter ikväll. Hmm.. 
 
Nu är jag dock hemma och bosatt på balkongen för ytterligare en kopp te. Har ju försökt dra ner på kvällskaffet. Ja, det är sant. Jag dricker mindre kaffe. Anfall är bästa försvar. Efter det är det dags för sängen. För jag har ett arbete att sköta även imorgon. Och dagen efter det, och dagen efter det, och dagen efter... Ja ni förstår nog. Det rullar på i vanliga spår helt enkelt. Fortfarande.. 
 
 
På återseende! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: