Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Poppar piller och diskmedel.

 
(Måste informera erom att jag har lyckats ta sönder ännu ett tangnetbord, så om det är svårt att läsa vad jag skriverså är det för att mellanslagstangenten är glapp :/ Jag har dessutom för långa naglar, så det kan handa att jag lägger till lite extra bokstäver här och där :)   )
 
Hursom helst så hittade jag ett tips på en gammal huskur. YES DIskmedel! Ni kännerju mig, byta schampoo är för Mainstream, så Yes it was! ;) Och jagkanäven informera er om att det funkade jättebra! Är nu 33 timmar sedan jag tvättade håret, och ännu är det helt okej! Tumme upp för kreativt tänkande! Läste dock att det inte är en hållbar lösning, men ett tag ska jag nog fortsätta med detta fenomen :)
 
När jag ändå var i farten så tittade jag in hos 1177 då puls och andning har börjat svika mig på sistone. (OBS! En enda kommentar om tobak, och ni är blockade!). Visade sig finnas fler med det här fenomenet att inte kunna ta djupa andetag. Det är som att man får syrei lungorna, men ingen frisk luft. Helt omöjligt är det (Därav de konstant djupa suckarna). Det var bland annat detta jag hade astmamediciner och allergitabletter emot innan. Men återigen, alldeles för mainstream ;) Fick då höra att det var lungkramper, och som det verkar så är det ganska vanligt, men icke desto mindre obehagligt. Det är som när man inte får ut en gäsp, ni vet? Den sitter och irriterar men kommer inte ut. Stundtals så känns det så, på varenda...jävla...andetag.
 
Och sen var det det här med att hjärtat hoppar över slag ibland. Det hade jag nog kollat uppom det inte var så att mamma redan har kollat detta.Och även det var vanligt. Det är inte för att hjärtat hoppar över ett slag.. utan tydligen slår det en gång för fort, och för att jämna ut takten igensåmåste det sakta ner under ett slag för att "Återfå balansen".. typ. Och det är liksom under den sekunden som man tror att man dör. Och det här gav jag upp energidrycker för! Pfft.. det funkade ett tag. Men nu håller det på att dunka lite som det vill igen, flera gånger om dagen. Men som sagt, vanligt förekommande fenomen.. Så as it turns out - i´m not dying. Yet :) Ännu ett tips var att poppa Omeprazol. Ja, det stämmer..Omeprazol.  Gammal-kärring-piller för magsyra. Men är inte magen i balans så är ingen del av kroppen i balans, sas det. ;) Och utöver detta poppar vi 8 ipren om dagen för att jag har en rygg somockså har börjat protestera (ett ord om träning och ni är blockade!) Kanske därför min ekonomi är kraj. Jag har för många skavanker helt enkelt! Skulle nog behöva olja om hela maskineriet. Men nae.. för mainstream!
 
Intressant inlägg va? Jag tänkte mest att jag skulle skriva om det, förär detså att jag nån gång ligger dödpå hallgolvet såskulle jag tipsa er att be dem kolla hjärtat eller luftrören, , fördär hittar de nog saker som inte alls står i bibeln. (Det var även någon som skrev någågot om pälsdjursallergi. Men jag valde att titta åt andra hållet där).
 
Annars har dagarnagått i vanlig ordning. Jobb - kaffe med Martina och idag en tripp till Boda för att tvätta bilen. (Som inte ens ärmin. men jag har en flörmåga att städa andras bilar när jag lånar dem. Att min egna är skitig gör mig ingenting).
 
Har även blivit alldeles för mycket fika under dagarna. Rent livsfarligt ju! Och jag som har självdisciplin som en två-åring..
 
Och en massa nagelmålning i vanlig ordning:
 
De här med prickarna var JÄTTEFULA, jag vet. Vet inte ens varför jag tog bild på dem, men jag måste göra det med alla vettni.
 
 

Nahe, just för tillfället har jag inte jättemycket mer att nämna. Ska ta en tripp till affären igen då jag glömde hälften av det jag skulle handla, skit skit skit.
 
På återseende!
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: