Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Nu har han släckt lyset..

.. På bilen. Så detta mysterium har nu kommit till ett slut. Det blev ingen mordgåta av det. 
 
Nya mysteriumet är att jag känt mig konstig de senaste veckorna. Uttråkad, oambitiös och allmänt skittråkig. 
 
Så när jag i vanlig ordning borstade tänderna (och resten av ansiktet) och skulle avsluta med munskölj så tror jag att jag fann anledningen. 
 
 
alkoholfritt!? vaf... Det måste ju vara därför. Jag är van vid att vara smålullig dagarna i ända. Men nu har jag alltså hoppat omkring nykter i två veckor.
 
Det blir till att åka förbi affären idag, och köpa nytt munskölj.. MED alkohol
 
Innan dess, en tripp till Kalmar. 
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: