Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

dagssömn, nattsvak.

Mors på er, spindelkrabbor!
 
Har trillat hit igen efter en dag som gått minst sagt i ett töcken. Har inte sovit inatt. Inte många minuter åtminstone. Och fråga mig inte vad jag höll på med, för det vet jag inte själv! Haha. Låg och halvsov igår kväll och tänkte att jag måste gå på toa. Men så orkade jag inte, men jag behövde! Men jag orkade inte.. efter att ha velat fram och tillbaka tänkte jag att; FAN DÅ! Jag får väl pallra mig upp då! Slog upp mina blå... och insåg att jag redan var på toaletten! Haha. Snacka om nattvandring.
 
Vid ett senare skede kom jag på att jag hade glömt att skicka ett sms till Elina.
Jag hade ju LOVAT att smsa henne om något helt oviktigt. Så jag började skriva ett sms: "Jag har ett skitbra tips mot mensvärk. Peta dig i näsan tills du nyser..:" När jag skulle klicka på skicka så såg jag att klockan var 04.30 och jag hade nog inte alls lovat att smsa Elina. Haha.. så låg jag och halvsnurrade och grisade i sängen tills klockan var 05.49 och jag insåg att klockan skulle ringa om en minut. Så det var bara att masa sig upp.
 
Så mer eller mindre sovande har jag tagit mig igenom ett pass 7-16 på jobbet. Men idag jobbade jag bara med härliga kollegor, och då blir det genast mycket lättare! Imorgon har jag delad tur, som inte är så roligt. Men eftersom Eva och jag har delad tur tillsammans så ska det nog gå an. För Eva är skön hon!
 
Lilla blå tutar och kör en dag till. Blev ingen bil idag. Det blir på måndag istället. För att mamma och pappa måste krångla in i det sista ;) De hade ju minsann hittat en variant som var fem år nyare än min som det skulle kikas på. Men Tji fick dem! Nyare är inte alltid bättre. Som det ser ut nu så blir det Stora Röd som får följa med hem och visa vad hon går för.
 
 
Aldrig i mitt liv trodde jag väl att jag skulle vara Opel-ägare.. Men å andra sidan, jag trodde aldrig jag skulle äga en Volvo heller!
 
Nu ska jag morska upp mig och torka ögonsnoret ur hålorna efter min lilla power-nap. Sen blir det att bänka sig framför TV:n och allas vår Melodifestival tillsammans med fru Chips och Herr Dip. ! Såg även att Lovisa och Alice hade hövligheten att ta med sig en stor påse lösgodis. Det uppskattas alltid, så den ska vi utforska.
 
Ladda telefonen nu, Joel. För när det vankas mello så går fingrarna varma.
 
Mors på er, era SillTorskar!
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: