Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

I let you see the parts of me that weren´t all that pretty.

God kväll! Nu är jag tillbaka igen efter några dagars återhämtning från föregående inlägg.
 
Era små filurer ;) Jag ser nog allt på min statistik vad ni gillar att läsa. Ni gillar mina små vredesutbrott. Let´s face it, ni älskar att provoceras. Eller hur? Min lilla mamma tycker jag är dum i huvudet.. Eller ja.. inte dum i huvudet kanske.. eller jo, DUM i huvudet! När jag drar igång mina ordentliga luftvägar! (Fast mest i skrift). Mamma - den här bloggen är för ungdomar under 30 år. Jag vet att ni andra lätt provoceras!, och säg inte att jag inte varnar er. Jag varnar ALLTID för mina vredesutbrott :)
 Jag är inte så bitter som person som jag kan verka på bloggen. Men en sak kan jag lova er. Är ni idioter och inte vet om det, så kommer jag tala om det för er :) Men ni är ändå roliga tycker jag. Smyger som små hökar här inne utan att lämna några spår ;)
 
Hur som helst. Jag måste bara berätta något komiskt. Lite titt som tätt dyker det upp kommentarer på ett gammalt inlägg som jag skrev för två år sedan. Jag har ju lite satir-humor som ni kanske känner till. Jag vet att det är konstigt, men jag tycker att även hemska saker kan ha en rolig aspekt! I alla fall.. just det här inlägget handlar om den forna sidan "Sjalvmordguiden.se" En guide för suicidala små stackare med en humoristisk touch. Och jag bara störtälskade den sidan. Hur rolig som helst. Tyvärr finns det en hel del PK-vurrar i detta alltför avlånga land, som inte har några större bekymmer i livet än att gnälla på småsaker. Så den sidan stängdes ner. Men om du googlar på "Självmordsguiden" så vad dyker inte upp då?
 
 
Tadaa! Ni kommer ju till mig :) Inte konstigt att alla spöken hittar till det inlägget. Det ligger ju högst upp på google-listan. Nu är ju inte alla lika positiva till detta som jag är. (Ni vet ju hur optimistisk jag är för allting). Men nog verkar det finnas en eller två Märthor där ute i andra skepnader. Härlig spirit!
 
Jag ville bara informera er om att ni kan sluta googla på den. För som sagt var så finns den inte längre. Men ni får gärna kika in hit utan självmordstankar också! :) Jag är trots allt den mest ödmjuka människa jag känner! (Såvida du inte härstammar från USA. Då får du stålsätta dig för en hel drös med smyg-galla).
 
Nahe, jag hade egentligen inget speciellt att förtälja er idag. Eller ja. Jag orkar inte riktigt, för jag ska sova :) Jag ville bara informera er alla om att jag har stenkoll på er. Busar!
 
"Tell your boyfriend, if he says he´s got beef.
That i´m a vegetarian, and I aint fucking scared of him"
 
Haha, äntligen får jag börja använda mig utav den här underbara texten. Att vara vegetarian har sina fördelar ;)
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: