Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Always in pain.

(För er som undrar vad rubrikerna betyder, så är det helt enkelt så att jag skriver en mening från låten jag lyssnar på för tillfället. Kommer bli knepigt när turen faller sig så att jag lyssnar på mina afrikanske eller kinesiska vänner).
 
Hej!
Usch vilken dag jag hade igår. Jag brukar vara superman i vanliga fall, och jag är nästan aldrig sjuk. (eller, visst är jag sjuk. Huvudvärk - förkylningar - influensor.) Men jag whinar sällan lika mycket som andra.
Är det dock en sak som jag faller handlöst för varenda gång så är det magsjukan! Det är mitt kryptonit! Och jag lyckas inte undvika det. Så igår vaknade jag med en fruktansvärd magvärk och rörde mig enbart mellan toan och soffan. Usch vad jag hatar det. Idag är det bättre "peppar peppar". Men jag har fortfarande en olustig känsla i kroppen. Så håll er på avstånd!
 
Det är tur att jag har två som bryr sig om mig, och låg sympatisjuka i soffan med mig :)
 
 
(Jag tror inte Signe har någon karriär som foto-modell framför sig. Såhär ser hon ut på alla bilder) :)
 
Nu tänker jag återgå till soffläget. Jag ville bara informera er om att jag lever!
 
Idag lämnar jag er med Lettlands bidrag i ESC 2005. Fantastisk fin låt, av två fina killar som sjunger refrängen i teckenspråk. Rättmätig vinnare, I would say.
 
 
 
"Someone´s the loser,
someone´s the winner.
And make us believe that´s the way it should be"
 
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: