Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Chockbesked.

Ja, håll i hattarna nu. Jag var i vanlig ordning och kvällssnokade lite på internet. Och jag har ju själv satt nio av tio tår på att vårat älskade Apricot-Armenien, kommer bojkotta Eurovision i år. Enbart på grund av att det är Azerbajdzjan som är värdar i år.



Jag menar, oddsen talade fullständigt emot att Armenien skulle ställa upp i och med det inbördes-kriget om det där lilla skitlandet (Som jag inte vet  vad det heter i och med att det inte ens är ett land), i alla fall har det vållat krig mellan Armenien och Azerbajdzjan. Och Armenien höll på att bli utslängda ur Esc härom året då tv-bolaget tog bort numret man skulle ringa för att rösta på Azerbajdzjan i finalen (eller också vice versa). Men kvar fick de ändå vara.

Nu har alltså Armenien meddelat att de kommer ställa upp i år i alla fall! :S :) . Men enbart efter en fredsdelegation som ska garantera den goda stämningen. Ni får ursäkta mig om jag har mina tvivel ändå. Jag älskar Armenien och deras bidrag. Men jag tror nog inte de kommer komma till slut.

Armeniens bidrag 2010. Eva Rivas - Apricot stone. Min favorit :)



Den som lever får se. Man ska aldrig säga aldrig :)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: