Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Eurovision.

Morgon!

Eurovision närmar sig med stormsteg. Nu har jag hört alla 32 svenska låtar som slogs om en plats dit. Och ENDELIG finns låtarna ute på Youtube till allas vår förtjusning :)


Har nu lyssnat igenom de tre kandidaterna som slåss om att vinna Melodifestivalen. (Så vida inte Lisa Slickoffsky vinner, In wich case - jag lägger ner allt vad melodifestival heter. Remember Anna Bergendahl?)

Hur som helst. De tre som fightas för vinsten är ju:

Loreen.


Danny


Dead by April.

¨

(För mig alltså). Egentligen fattar jag ju att DbA inte är med i sluttampen. It all comes down to Danny or Loreen.

Vet inte vilken jag håller på där. Jag Ogillar Danny. Men jag ogillar Loreen ännu mer. Fast jag gillade Dannys låt, fast jag gillade Loreens låt ännu mer. Men Dannys framträdande sög, men Loreens framträdande sög ännu mer :/

Blir någon klokare på detta?

Finland och England vill att vi ska skicka Dead By April.

Serbien vill att vi ska skicka Loreen.

Och Norge vill att vi ska skicka Danny.

Hmmm...

En sak är säker.. Vi skickar i alla fall INTE Molly Sandén!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: