Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Jag och min prilla.

Tjenis Penis!
 
Jag är så jädrars smart... som ni märkte så hade mitt tangentbord på laptopen kastat in handduken och ville inte alls fungera! Så nu har jag letat efter en ny dator.. men idag kom jag på den smarta idén att jag kan köpa ett nytt tangentbord iställt för en ny dator! Så här sitter jag nu  framför Tv:n (kopplat in datorn) och steeeker med mitt portabla tangentbord! :)
 
 
Hur som helst.. jag bloggar ju sällan utan anledning som ni borde ha förstått vid det här laget. Och vad är det då som retat upp mitt annars så lugna sinne idag? Jo det ska jag förtälja för er..
 
 
Allvarligt?
 
Peppearkakor stör, TinTin stör, rökning stör, tatueringar stör och nu stör snus också? Vad är det här för jävla häxjakt ni sysslar med? Varför ska allt vara störande nu för tiden?....och folk kallar MIG bitterfitta..
 
Vad finns det för nånting som kan störa DIG med att jag har en påse nikotin under läppen? Är det inte mer störande med tuggummi då? Jag kan säga er att jag jobbar just för tillfället inom kommunen på ett äldreboende. Och inte EN ENDA dam eller herre har klagat på snus! Tvärtom har det däremot blivit ett samtalsämne mellan mig och en av våra herrar som tycker detta är fascinerande med tjejer som snusar.
 
Och rökning håller väl också på att försvinna helt nu? Nog för att rökning är en smula värre än snusning, just för att det luktar, vilket folk kan tycka är obehagligt. Men sen å andra sidan... folk luktar ju svett också? Och jag tror flera håller med mig om att svett luktar BETYDLIGT värre än röklukt! Och vad ska jag då säga till en som går förbi och luktar svett?
Du stinker Svett-Jocke! Hem och duscha med sig!
 
Nae.. hälsoaktivister som tycker att rökning och snusning är fel kan flyga och fara! Jag tycker det är fel att äta kött, för att miljontals djur lider..plågas...torteras och mördas för att SVENNEBANAN ska ha julskinka på bordet! DÄR har vi något att klaga på.. men det skiter folk i. Men Gud nåde den stackars sate som fastnat i nikotinträsket och inte klarar sig utan sin dagliga dos...
 
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSv
skriven :

Fattar inte heller vad den så kallade häxjakten går ut på.
Jag tycker det är mer rasistiskt att klippa bort den svarta och jude-karaktären från julafton än att ha dem kvar. Förstår inte vart världen är på väg... Snart får det väl inte snöa längre.