Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Fisk-mun.

Mors! Nu är man back in business.. (Ett litet tag i alla fall). Tänkte bara slänga upp en bild på fiskmunnen jag dragit på mig på sistone. (Fiskinfluensa?)

För tre år sen fick jag något liknande (Fast sju resor värre). Var ju något liknande en allergisk reaktion. Problemet var ju bara att jag inte är allergisk mot något. Inte som ger såna här symptom i alla fall:




Haha, läpparna svullnade upp som en guldfisk! Såg mycket roligt ut. Däremot minns jag att det kliade något förbannat i både ansikte, händer och fötter. Har faktiskt ingen aning om vad det var. (Tur man aldrig tog bort sin gamla bilddagbok. Fanns massa intressant där. Haha)

Den här gången är det ju i alla fall den där innebrännaren som spökar. Så om morgnarna ser jag ut såhär:




Haha, syntes inte så bra på bild. Men tro mig, det är ingen syn man vill vakna till ;)

Men det går över efter ungefär en timme när jag har vaknat. Men den timmen får jag också hålla mig inomhus ;)
Inte imorgon dock! För imorgon bär det av till Ullared med Natta. (Med livet som insats då varken hon eller jag är några kartmästare).. ska bli intressant att se hur många hinder vi stöter på på den långa vägen.

Nahe, sängen nu!

På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Millah - väntar första barnet ♥
skriven :

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah