Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Slutgiltiga svaret

Nu ska jag skriva massa trams här innan jag ger er mitt slutgiltiga svar, bara för att ni inte ska kunna tjuvkika på Facebook vad jag skriver ;) Det finns alldeles för många bra låtar i år.

Bosnien (Tänker jag ALDRIG erkänna att jag gillar så mycket som jag har sågat honom)
Ungern (KANON idag!)
England (Boyband..of course)
Sverige (Girls idol... mitt hopp)
Estland (Förutspådda)
Frankrike (STOR besvikelse då han har sänkt låten... den inspelade versionen är högre!)

MEN.. Mitt slutgiltiga svar som jag tror vinner Eurovision NU..

Det står faktiskt mellan Sverige och Ungern. Men...

Jag säger, lite vemodigt, och med sorg i hjärtat eftersom detta för första gången är en eurovisionfinal Märtha INTE är säker på... Men svaret blir:

Ungern!



Let's see what happens.. Spänningen tätnar!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: