Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

En centimeter ifrån snaran.

Guuud. Jag blir totalt vansinnig!


Min nya telefon kom idag. Det blev en iPhone (naturligtvis - precis som alla andra no-lifers).

Jag har inte haft den i fyra timmar ens och är en halv sekund ifrån att slänga skiten i väggen. Den gör mig precis vansinnig! Har inte lyckats installera den ordentligt. Står bara "Ingen service". Och tydligen är inte jag den enda med detta problem, utan det verkar hända de flesta inkompetenta människorna (som jag).

Så nu sitter jag och återställer hela skit-telefonen till sitt ursprung och gör ett nytt försök. Om inte annat återgår jag till min samsung. För iPhone suger!




Dessutom fick jag mitt lönebesked idag. Och det verkar inte stämma för fem öre! Stämmer det så är det nackskott på kommunen som gäller, för detta gick jag icke med på! Det var typ HÄLFTEN av vad jag räknat ut, och då hade jag ändå "Lyckoräknat" lönen! Ska ta itu med detta imorgon. Om det stämmer att jag bara får ut så lite den här månaden, well.. then i'm in some deep shit!

Nae, jag orkar inte! Ett sista försök med telefonen innan den får en enkelresa tilö havets botten!

(Nej, jag är inte alltid bitter. Jag har bara mest att skriva när jag inte är på humör!)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: