Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Heldag med flytt.

God kväll. Hela dagen och kvällen har naturligtvis spenderats med flytt! Elin, Hampus, Fifflan och Johanna var så snälla och hjälpte till! :)

Det kommer bli så galet snyggt! Är helt kär i denna lägenheten.. hade jag fått bestämma hade jag flyttat in förra året :)

Bilder har naturligtvis tagits i massor. Så här kommer ett urval:



Det viktigaste ska såklart in först. Mitt lilla harem av Cage-filmer.. Men det här är inte ens hälften.

Var inne på Ria och hittade en fullt funktionell tv-bänk! Second hand är verkligen underskattat! 63 spänn :)



Inte dum :)

Efter ett tag åkte vi tillbaka igen och hämtade ett litet Vitrin-skåp som jag hade kollat ut. 125 spänn (Var halva priset på allt i butiken. Kanon!) Haha. Snyggt ju? :)



Så jäkla fint :) Med lyse också. De tre små fina lyktorna fick jag av Johanna i inflyttningspresent. De två-färgade Cherry-glasen fick jag av mostrar i 18-årspresent. Och den lilla grön/blå skålen fick jag av en kille som var så tacksam för att jag gav tillbaka hans mobil som jag hittade :)



Passar perfekt med stereon på.


Men stökigt blir det innan allt kommer på plats:



Mycket stökigt:



Hallen:



Köpte även lite saker till toaletten. Där inne kommer endast in saker i färger av: Rött, rosa och lila.




Som sagt: Viktigaste först..



Fick tyvärr inte riktigt plats. Men det fixar vi senare!

Fifflan var snäll och glad hela dagen:




Elinas rum: Hon har ju inte ens sett lägenheten än. Haha, snacka om att "köpa grisen i säcken!"



Och Hampe lämnar spår efter sig. Hans absoluta favorit-vän låg och skräpade.



Usch, den såg ju sorglig ut bilden.


Jahaja.. det var alla bilder för idag! Kommer säkert en del till imorgon ;)

Nu ska jag packa så mycket jag kan ikväll, så kanske vi får in allt imorgon! Och då är det.. äntligen.. efter 18 långa år i Boda (räknade bort tre från internatet) så ska jag bege mig ut i vida världen... ända till Kungshall! <3

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: