Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

tjena!

Hejhej. Nu är jag hemma igen och sitter och äter frukost :)

Har ni aldrig sett en människa hitta på konstiga blandningar så ska ni ju se mig ;) Jag kan blanda i princip allting när jag äter. Det är så tråkigt att hela tiden äta samma skit dag ut och dag in. Bearnaise är något jag till exempel kan ha till allt från sallad till mariekex. (Okej, kanske inte riktigt så illa. Men nästan).

Och nu har jag börjat med något nytt till Frulle.

    Och  
Stekta ägg                                                              Ost

Hurra Kussimurra! :D
 Det låter kanske inte så smarrigt? Jag vet inte, men det är det i alla fall :)
Fast det funkar nog inte med vanlig skräp-ost? Det måste vara en sån där supergod ost. Typ Gooouda ;)

Visste ni att:
Världens äldsta människa blev 122 år gammal?


På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Joelsv
skriven :

Sv. usch det där låter bara blaskigt! cheesssyyyy!! :D kanske bättre med några roterande huvuden på Nicolas Cage och lite fina cigaretter som lockar uppe i hörnet? kanske en flaska som header? joel tipsar

2 Märtha
skriven :

Lite Nicolas Cage funderar jag faktiskt på att slänga in :) Hade ju han som header på min första blogg. Fast jag tappade koncentrationen varje gång jag såg hans flawless ansikte. suck

3 Ida
skriven :

Haha, Hurra Kussimurra xD det var fan inte igår ;)



Men Märtha, jag hlr med dig.. Bea-sås funkar till ALLT! :D