Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

0

Tjenare!

Nu är vi hemma äntligen. Våra planer var ju att vi skulle vara färdigsminkade och omsvidade för två timmar sen. Jo tjena, jävla optimist! Vi har inte så mycket som kletat bort sovgruset ur ögonen än, och klockan är redan fyra!

Belv en tripp till Elin för att hämta kameran, sedan hem till Hanna för en snabbkaffe, och sedan vidare till E-boda för att hämta Lovisa. Suck. Så nu är det snabba ryck som gäller, menmen det funkar nog.

Tänkte slänga upp gårdagens bilder lite snabbt först :)




Kunde ju inte låta bli en liten variant av halloweensminkningen ;)


Andra ögat var lite mer seriöst. Men det blev ju ingen höjdare de heller. Haha


Och en liten sötare bild på Hanna tog jag med :) (Och ja, det stämmer. Jag är alldeles för lat för att orka vända på bilderna. Dessutom håller jag på att kissa ner mig)

Visste ni att:
80% av alla människor som åker till sjukhuset med skottskador överlever?

På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: