Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Önskelista!

Gudars vad mycket jul-inlägg det blir här då! Är helt insnöad på julen! Haha, men det ska man vara så här års har jag hört :)


Nu är det i alla fall dags för min önskelista. Så håll i er nu ;)



Baslåda till bilen

Eller jaa. Baslåda och baslåda. Det är väl egentligen inte basen jag är ute efter. Bara lite bättre ljud i bilen. Inget illa med original-ljud. Men det är ju något kötthuvud som har sprängt högtalaren på förarsidan.. idioter!


Digitalkamera

Jaa, en vanlig digitalkamera helt enkelt. Inte överdådig med massa megapixlar eller tjusiga utstyrslar. Bara en billig variant som klarar av att bo hos mig! Mina två andra kameror har tydligen inte trivts här och sprungit iväg! (Men tänk då iaf vad snäll jag är som åtminstone hade det i åtanke när jag köpte min senaste kamera. Tog den billigaste bara för att jag vet hur klumpig jag är. Och ja, det lönade sig ju. Haha)



Diesel-parfym


Den här varianten! Vet inte om den heter något speciellt. Men den luktar grymt gott! Snubblade över den på Kicks i Kalmar. Eller ja, jag har snubblat över den många gånger, men aldrig tyckt den luktar gott. Och den luktar inte gott i flaskan, men den doftar ljuuvligt utanför flaskan! Haha



Britney Spears Radiance


Den här luktar också riktigt gott! Smaskelismaskens! Det var ju den jag skulle köpt när vi var i Kalmar sist. Men så blev det ju Avril Lavignes istället. Avril och Naomi Campbell har en tendens att alltid göra riktigt smaskiga parfymer!




Tatuering:


Mitt kinesiska stjärntecken. (Hästen)... Vem är med på att köpa den till mig i julklapp? ;)


Svart matta



En vanlig svart matta! (Möjligen med vitt motiv)
Vanlig rektangulär form! (Möjligen rund)
En ganska liten storlek (Möjligen mittemellan).


Åhh, jag vet ju att jag hade så himla mycket mer på min lista! Men av någon outgrundlig anledning kommer jag inte på mer nu :/ Hmm, jaja. Jag får väl helt enkelt återkomma ;)


På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Märtha!! Tatueringen behöver inte bli så dyr :) du vet min lilla skit jag har i nacken!?! Den gick på en femhundring.. Och jag ska dessutom göra nummer två nästa vecka ;) hehe..

2 Märtha
skriven :

Jag vet redan vad tatueringen kostar. Bokade ju en tid förra året för just den i nacken. Och den skulle gå på en femhundring. Så jag lär göra den hur eller hur. Men skulle ju inte vara helt fel att få den betald ;) Haha

3 lovisa
skriven :

Jul är så mysigt:D