Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Bök med julstök

Hej på er!

Jaa, jag vill ju inte vara tjatig. Men ni vet ju att julstök inte är något jag rekommenderar andra att pröva på. Men jag tycker det är supermysigt när det är färdigt! Det är även rätt mysigt att stöka ibland. Men då med måtta, och det ska fortfarande vara stilrent. Här hemma ser det ut som att man kommit in på tomte-fanpage.com, när alla lådor kommer fram.

Men igår tog jag mig i kragen och gjorde lite fint på mitt egna rum faktiskt!




Hängde upp julgardiner bland annat! Snyggt va? Det är andra gången nånsin som jag hänger upp gardiner. Så om ni inte tycker det är snyggt... vad ska jag säga?... skit på er, typ :)




En julgran. Snaaajdigt!



Och lite tingeltangel! Väldigt fresh tycker jag. Haha

(Nej, jag är inte vaken. Detta är tidsinställt. Så Gud nåde dig om du försöker ringa och väcka mig innan elva. Haha)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: