Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Strand

Ja igår blev det en dag på stranden med Bex :) Underbart var det! Supervarmt i luften och havet var alldeles lagom varmt :) Stekte på stranden ett bra tag, så idag är man riktigt brun på ryggen i alla fall.


Imorgon blir det bio med Elina och Daniel och ett gäng andra :) Twilight såklart. Mums. Ska få låna fjärde boken av Bex sen med :) Kände att jag inte riktigt orkade vänta till nästa sommar för att få se fyran :P

Sen stannar Elina kvar här över natten och på fredag blir det Öland igen! Jag har ju längtat efter sommar på Öland ända sen December för bövelen :) Och vädret verkar hålla i sig. Såå skönt :)


Nahe nu ska jag ut en runda till tror jag bestämt :)

Fått upp ögonen lite för Britney Spears version av "telephone". Tycker Såklart att Lady Gaga's är bäst. Men Britneys är helt OK :)



På återseende!


Visste ni att:
18 grader är den lägsta kroppstemperatur en människa någonsin överlevt?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: