Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Obsessed!

Åh. Jag fick ett sånt där välbehövligt Nicolas Cage-ryck ikväll :)



Vissa dagar när man inte har något bättre för sig så kommer det bara ett sånt där ryck när jag måste kolla igenom hela google, Wikipedia, youtube, Photobook, ja ALLT! Det är min egna lilla drog :)



Vem vet? Det kan ju ha hänt något.. Han kan ju ha köpt nytt hus, dumpat subban han är gift med, skaffat ny exklusiv volvo, klippt av sig håret eller något annat intressant som jag måste veta :) Men det blev en ride på youtube för att bli lite tårögd över alla tributer som gjorts av honom. Men då kommer den där maniska bitchen i mig upp... När jag ser att det finns så måånga hyllningar! Jag menar... lägg av! Vad skulle ni tycka om massa imbiciller langade upp videos på youtube på er snygga pojkvän? (Hade en bild, men den gick tydligen inte att ladda upp)






Alltså, jag vill ju inte vara den som är den. MEN SKAFFA ER EN EGEN BESATTHET! Den här snubben är tagen! Det finns oändligt många fans till honom tydligen. Och jag som trodde folk hade vett nog att hålla sig till Brad Pitt, Josh Hartnett, Robert Pattinson (mmhums) och alla andra hunkar. Hands off people!




Men sen stillas all vrede i hjärtat när jag ser den här videon: Helt omöjligt att hålla tillbaka tårarna. Den här scenen är så himla vacker så det gör ont i hjärtat! Och det var ju här allt började! jag minns tydligt när jag var 11 år gammal och låg sjuk hemma på sängen. Jag gick igenom alla filmer vi hade och bestämde mig för att ta någon random rulle som jag aldrig hade sett. Ödet fick mig att välja just "Con air", och vid första anblick av hans ursnygga anlete så var jag fast! Sen minns jag att jag på kvällen sprang in på google och kollade vilka fler videos han hade gjort, och vilka av dem vi ägde. Vi hade Gone in 60 seconds, Face/off och The rock. Alla dem tragglade jag igenom fortare än kvickast! Och sen var det liksom kört. Då föll jag ner i Cage-träsket och jag har inga planer på att återvända! :)




Men i alla fall. Här är slutscenen av Con air (Första filmen jag såg). Och fortfarande blir jag helt salig :) (Minns förresten på Ingelstorp när jag tittade på den här filmen 9 gånger på en vecka, och jag tvingade Lovisa Torstensson att titta på den med mig 5 av gångerna:P Sen drog jag upp Jannice och Amanda och Blondie så dem med fick se. Och en gång tittade även Linnea Ekstam. Hon såg visserligen bara de sista tio minuterna, men jag såg nog hur tårarna rullade:P)

Njut :) (Men inte för mycket)



(Nu vet man ju aldrig längre om skitvideosarna från Youtube funkar på bloggen, men om inte så kan jag rekommendera er att springa in på youtube och ta er en titt).




På återseende!

Visste ni att:
Herr Cage älskar beiga volvos? Han äger minst en beige volvo i: The weather man, Face/off, Gone in 60 seconds och Matchstick men?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: