Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

82

God kvällens.

Sitter och tittar på fångarna på fortet nu :) Hanna har varit här idag. Vi drack lite kaffe och fixade med musik, sedan drog vi till Elin och Råger och hälsade på lille parveln :) Lika söt idag :) Var ju tvungen att ta en sista titt innan jag åker till Elina imon. Kommer nog hem på lördag. Tre hela dagar utan att få se lilla livet :( Han kommer ju vara stor och prata och gå innan jag kommer hem :(

Sen åkte vi i alla fall vidare till Erik och Natta och brände en skiva. Måste ju ha lite färdmusik imorgon :) (Och även på torsdag mot Sthlm då). Men som vanligt är jag ute i sista musiken så jag hann ju inte ladda ner massa nya bra låtar, så det blev lite blandat helt enkelt.

Sen blev det in till Nybro en runda för att tanka bilen och bli lite brunare i solariet :) Blev nog dock ingen skillnad då det inte gick att växla in pengar, så det blev en snabbis.

Så nu är jag hemma igen i alla fall. Ska packa lite tänkte jag. Och sen försöka knata tidigt ikväll. Hanna kommer hit imorgon klockan nio för lite morgonkaffe så då gäller det att vara pigg och alert:P


Lite bilder på parveln :









<--Mormor Lena och Farmor Lena :)


Mamma, Mormor, Farmor och Pappa

<-- Parvel och favoritmoster :)


På återseende!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: