Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Löftesbrytare I said.

Men för att rättfärdiga mina handlingar, så kan jag informera er om att jag TÄNKTE blogga flera gånger igår. Och enligt min liberala uppväxt, så är det faktiskt tanken som räknas. Så man kan ju säga att jag "typ" bloggade.
 
Hur som helst så vart det för mycket annat i vägen igår. Jag insåg ju till min stora fasa att mina tre lediga dagar, som jag trodde skulle vara ända till februari, faktiskt tog slut idag! Och nu jobbar jag fre-lör-sön-mån, och på måndag eftermiddag åker viiii! Hur ska jag hinna?
 
Så igår fick jag powerpacka. Och jag kan väl säga som såhär; jag hoppas inte jag vill köpa något i Teneriffa.. jävlar i min låda vad full väskan blev. Och ändå tyckte jag att jag packade med omsorg och eftertanke :/ Jaja, jag får väl helt enkelt köpa en väska till :)
 
När jag var i full gång med packandet så hamnade jag i mitt "skafferi/förvaringsutrymme". Det var ingen vacker syn. Så nog tusan skulle jag ge mig in där i snårskogarna och försöka röja lite.
Döm av min förvåning när jag hittade ett gammalt surt mjölkpaket i botten av träsket. Jag som inte köpt mjölk på.. ja, jädrigt länge. Och mycket riktigt hade den sura packen hängt med sen Kungshall..
Det luktar fortfarande fis på Skånegatan. Ehhhuuww...
 
Lite senare trillade en liten Eva in på eftermiddagskaffe innan hon skulle fara vidare till Växjö. För er som inte vet så är Eva mitt resesällskap till Teneriffa, och det är även den galnaste och roligaste människa jag känner! Jag är lite orolig över huruvida vi verkligen tar oss hem från Teneriffa levande. Haha. Det här kan gå till historien! Det känner jag på mig.
 
Efter packande, sura mjölker och kaffesällskap så bar det av till en annan del av Boda för att hälsa på mina puppar, och ta en kaffe till med mamma som jag inte lär hinna träffa innan avfärd.. Alltid lika roligt att åka till Boda, för man kommer liksom alltid hem med en hel påse nya roliga grejer ;) Det jobbiga är ju bara att jag nu måste öppna Väskan från helvetet igen, och omorganisera ännu en gång! Varför händer dåliga saker bra människor? :(
 
vid 00.30 inatt vankades det även en nattpromenad. Joel från stora staden hade hittat sin väg ner till landet igen, och skulle ensam vandra till Kungshall mitt i natten. Eftersom vi troligen inte hinner ses i helgen på grund av mitt sugiga jobbschema, så fick helt enkelt jag och Luna pälsa på oss och göra honom sällskap i kylan. Blev en rejäl promenad för oss när vi hade ångan uppe, så vi var inte hemma förrän nästan 2.
 
Nej fasen, vet ni vad? Nu måste jag göra något produktivt (dricka kaffe), innan jobbet kallar. Låten jag nämnde i förra inlägget får jag berätta om en annan gång.
 
För övrigt kommer här svaret på frågan om varför jag ser ut som ett vandrande lik om dagarna:
 
Det börjar bli trångt i sängen :) Tur att jag gillar lusiga hundar och smittospridande katter <3
 
 
 
Fasen så coolt! Jag kan ju lägga in mina instagrambilder direkt på bloggen! Läckert! :)
 
På återseende!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: