Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Hinka pilsner som satan.

Då var jag bänkad igen.
 
Med nya framtidsplaner, en ljusare morgon, ett gladare lynne och en renare själ.
 
Eller ja.. typ.
Jag har mer eller mindre bett min chef flyga och fara, och det kändes skitbra. Eller okej.. kanske inte riktigt ordagrant så. Men jag gav henne en definitiv hint och har gjort mig själv en tjänst genom att lägga ut mig på arbetsmarknaden igen. Och det ser relativt ljust ut. Det är dags att ta farväl av Strandvägen nu. Det är ingenting för mig längre.
 
Mina Stockholms-planer gick däremot i kras i samband med att telefonen gjorde det. Väldigt tråkigt tycker jag då jag absolut skulle behöva komma dit en sväng och visa 08:orna hur man festar. Men eftersom jag har skitbetalt och värsta oflytet så får jag stanna hemma.
 
Fast hemma tänker jag inte stanna. Jag tänker åtminstone ta mig till Storebro över helgen och kläcka några briljanta planer med min bundsförvant Elina. Det var längesen vi var fulla och odrägliga tillsammans. Så nu är det fanimig dags! Folk säger att "Alkohol gör inte saker roligare". Nej, men så har ni aldrig druckit med mig och Elina heller.
Jag kan villigt erkänna att de första tre åren så umgicks inte vi nyktra. Någonsin. Och det är sant.. 2009-2011 var alkoholens år och jag tror att jag spydde mer varje fredag då än vad jag gör under ett år nuförtiden. Man har väl blivit gammal helt enkelt.
Jag saknar den tiden!
 
 
 
 
Höhö. Saknar den tiden.. jag minns fan knappt den tiden.  Men du vet, om jag inte minns den så måste den varit väldigt kul ;) Jag ÄLSKAR att hitta gamla bilder!
 
Nahe, lika bra att jag lägger mig innan jag blir alltför melankolisk. Imorgon blir det upp i tid igen då det vankas hundpromenad med hyresvärden och hennes lilla sötnos Ronja :)
 
På återseende!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: