Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Some words we all speak.

God kväll!
 
Nu är jag hemma och bänkad i min lägenhet igen efter en dag som bjudit på lite av varje.
Idag äntligen fick vi lite sol igen <3 Inte så mycket. Men är det något man får lära sig i Sverige så är det att uppskatta det lilla :)
 
En tur till Kalmar blev det för att träffa den gamla vännen jag talat om. :) Och väl där hade jag även nöjet att springa på Bex som var på väg till tåget tillbaka till Övik. Men om några månader är hon hemma hos oss för gott :) Efter Kalmar så blev det en tur till mina små gullungar! <3
 
 
 
 
 
Jag hade lite tråkigt häromdagen, så jag tog lite handbilder ;) Ibland får man roa sig bäst man kan. Är det inte hjärtan och hundar så är det teckenspråk. Ser ni vad jag bokstaverar här?
 
 
 
 
Himla bra med vita väggar och vitt tak. Såna här bilder kan ni nog vänta er en hel del :)
 
Nej. Nu tänker jag hoppa i säng så min kropp får en ärlig chans att ställa om sig till sommartid under natten!
 
Plan three - Brush it off, får avsluta det här inlägget.
 
 
"Once again I stay here corrected."
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: