Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Sista morgonen

Vet ni vad det är för låt? Det är en med Niklas Strömberg, som jag hörde på radion inatt. har inte fått den ur huvudet på hela dagen. Inte melodin åtminstone. Den är verkligen sådär melankolisk och ångestfylld som bara går om och om igen. (Naturligtvis har jag den redan inspelad och klar på keyboarden). När jag lärt mig hur man lägger upp ljudfiler på bloggen så ska ni få höra. Jag kan om jag vill. 
 
 
 
Mellan radiolyssnande, bloggande och tedrickande så är det packning som Gäller. Har ni sett slutscenen i Friends? Ni vet, sista scenen i sista avsnittet av sista säsongen. Exakt den känslan ligger över golvet i den här lägenheten just nu. Skräckblandad förtjusning typ. nästan värre än när jag sålde Lilla Blå. 
 
 
 
 
På återseende!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: