Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Mors!

Tjenare!

Återuppstånden ifrån de döda. Kanske var det bra att Jehovas var här igår och fick mig att vakna ;)

Han tyckte jag hade en underlig syn på framtiden, så han slängde åt mig två tidningar som jag borde läsa. Kanske ska göra det ja :)

Men inte just nu. Har precis påbörjat en ny bok med Karin Fossum, efter att jag precis avslutat en bok av Karin Fossum. Kan väl inte påstå att hon levererar WOW-upplevelser. Men hennes böcker är sköna att ströläsa om kvällarna innan man somnar. Vi ska inte underskatta norrbaggarna minsann :) Jag bojkottar ju deckare in i det längsta (observera att Dan Brown inte räknas). Men Fossum har en förmåga att skriva ur gärningsmannens perspektiv istället för polisernas. Jag börjar bli trött på mordutredningar! Hade Gud velat att vi skulle veta hur en mordgåta ska lösas, så hade han gjort poliser av oss!

Men jag ska nog hålla klaffen, det är väl bara en tidsfråga innan jag börjar läsa Läckberg. Euuww..


Dagarna har inte mycket att erbjuda nuförtiden. Jobba, åka till Orrefors, åka till Boda, umgås med Bea och sova. Måste skaffa mig en hobby, det börjar bli dyrt att vara sysslolös. Bilen tankar sig inte själv.




Mors!


Mycket tid blir det med Hampus och Fifflan. Mest med Hampus.. Fifflan ligger än så länge bara och dreglar och blinkar. Hon skriker ju inte ens! Bara ligger och säger ingenting. Noll karaktär kallas det! :) Då är det andra bullar med Hampe. Han gör inte annat än skriker och bråkar :)




Mina polare! :)

Nahe, nu ska jag torka håret, koka kaffe, titta på Vem vet mest (jag), åka till Audio Video och lite senare åka till Boda och kolla handboll.

Vi hörs!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: