Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Shoemaniac.

Skofantast som jag är så råkade jag snubbla över en reklam på tv igår. Innan reklamen ens var slut satt jag bänkad vid datorn och letade efter lämpliga kandidater.. Något jag tycker är sjukt coolt är tvåfärgade skor!

Dessa fångade genast mitt intresse:


Nelly White Label - MargretNelly  Shoes - Lady Bug Boot


Men de skorna jag absolut vill ha som vart dösnygga var dessa:



Häftiga va? Blev blixtförälskad vid första ögonkastet! Men dessvärre finns det en anledning till att jag inte kan köpa dem. Anledningen är att jag är 172 lång, och klacken på dessa är 10.5 cm. Vilket innebär att jag blir 182.5 cm lång... Och det ser ganska mysko ut. Dessutom är jag lite rädd för klack över 6 centimeter i rusk-årstider. Skiiit med. Frågan är om det är värt det ändå? Jag ska kika i skoaffären utaför Ullared idag, och sen bestämmer jag mig i kväll!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Millah - väntar första barnet ♥
skriven :

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2 Märtha
skriven :

Lägger man till ett "H" på slutet av ett smeknamn så är man en människa jag inte vill beblanda mig med. För övrigt har du redan skrivit det på ett annat inlägg, och än har jag inte fått upp något intresse. Så sluta kommentera innan jag skickar en förbannelse över dig! Vaknar du en morgon och öronen har trillat av så vet du varför!



Ha en bra dag! / Märtha