Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Ischlo Pischlo

Jag antar att de flesta av er redan sett dessa bilder. Men jag antar även att alla inte har mig på Facebook. Så här kommer två smaskens-bilder som Elin tog igår efter att vi kollat på film.

Hennes äckelpäckel Malus Gigantus hade ju kilat vidare och jag fick agera fisk-hållare inför fotografierna.



Sjuukt äcklig var den! Så jag tappade den både tre och fyra gånger innan jag slutligen fick upp honom ;) 33 cm lång! yerk!

Men efter ett tag försvann rädslan och vi blev kompisar istället.



Detta blev min nya proffe-bild på Facebook! ;) Lägg märke till att jag ler och håll snattran sen! (Hon med tandköttet)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSv - En ung musikmakare
skriven :

Lika som bär :)