Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

God morgon!

Vaken och uppstigen i vanlig ordning! :)

Vet inte riktigt vad som står på schemat idag. Får väl göra lite iordning här hemma. Det ser ju fortfarande ut som Vietnam-kriget efter att julsakerna kommit ner. Menmen, så är det.




Och utomhus snöar det fortfarande! Fattar inte hur länge till det ska hålla på o snöa? Jag menar, nån måtta får det väl ändå vara? Jag tycker det räcker med snö nu, faktiskt..

Och dessutom är det snorkallt här inne! Brr.. 12.9 grader! Fy bövelen! Nahe, ner och göra eld i pannan nu innan man får kallbrand i tårna!


På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 En skumtomte som gömmer sig under ett lager choklad
skriven :

Det var Leia som hade gjort Sushin :P men nu tycker jag att du ska uppdatera din blogg lite! ;)

2 Märtha
skriven :

Ja jag ska. alldeles snaaart... Måste bara göra massa slavjobb innan.. blää