Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Apricot stone

Lyssnar sönder den här låten! Verkligen superbra! Att jag inte fattade tycke för den här tidigare? :)

Är förälskad i både låten och sångerskan! Det är nog den absolut snyggaste människa jag sett! Och att hon är 1.96 (minst) lång också tycker jag är skithäftigt!

Jag gillade Azerbajdzjans bidrag mycket i början. Men jag måse tyvärr erkänna att Armenien sparkade röven av Azerbajdzjan i årets tävling. (De är ju livsfiender de två länderna). Synd för båda låtarna var bra. Men bedömt av framträdandet och rösten så säger jag nog att aprikoskärnan slog drippen-droppen i år!

(Ledsen, Arash. Jag trodde jag skulle vara Azerbajdzjans anhängare resten av livet för din skull. Men om du återkommer till Eurovision nästa år så blir jag det igen.) Haha :)




Åh den är så bra!


Haha lite skillnad? :) Hon är bara 22 år med.

(Hon är jäkligt lik Angelina Jolie)

På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSV
skriven :

Och så snattade du min kommentar om att hon var lik Angelina ;) haha men visst är det lite läskigt?

2 Märtha
skriven :

Ja men jag sa ju att jag hade funderat på vem hon var lik, och när du sa Angelina Jolie så kom jag ju på att det var hon jag tänkte på!:P Men okej, du får en eloge för att du kom på det ;)