Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Let it hear from near and far!

Tjeenis! Hemma och bänkad med er för några minuter framöver.
 
Den fantastiska våren är i antågande. Idag har det varit helt otroligt skönt ute! Hääärligt :) Vilken tur att jag köpte nya glidar-glajjer förra veckan då. De kom ju väl till pass nu ;)
 
 
Driving around in my car. I´m driving too fast and i´m driving too far.
 
O ja! 99 spänn på Coop. Hur cool är inte jag?
 
Det blev en sväng in till Kalmar med idag för att träffa Bex :) Tog en liten lunch på Fyra kök, och sen gled vi igenom stan. Prylbögar som vi är. Jag älskar prylbutiker. Himla tur att jag inte får lön förrän imon! Annars hade jag varit rökt kan jag säga! Nu har jag själv agerat påskhare. och köpt ihop lite smått och gott som ska lämnas ute i Flygsfors och Orrefors. Mina tre små egna harungar måste ju också få slipa ner tänderna med lite smask :) (Och smasket som blir över kan jag slipa ner mina egna tänder med. Höhö)
 
Råkade springa förbi spegeln i solljuset idag med (typ 25 gånger. Och stirra noggrannt varenda gång). Och jääklar vilken hårfärg jag har införskaffat mig. Snacka om Glowing in the dark!
 
 
 
Superväteoxidblonderat? Nejnej, det här är min naturliga hårfärg. Solblekt kallas det!
 
Har suttit och beundrat detta spektakel i en halvtimma nu. Hur kan det bli så ljust utan att trilla av? Nu felas bara det ljusblåa underhåret, sen är jag redo att erövra... Japan?.. Jaja, bättre än inget :)
 
Nähä, nu har jag inte tid med det här längre. På med kaffet om vi får lite besök :)
 
På återseende!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: