Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Melodifestival 1.

Mors!
 
Ett snabbinlägg innan sängen kallar på mig.
 
Mello-premiären var ju ikväll. Och inte hade ni räknat med att den skulle gå obemärkt förbi? Nix, inte här inte. Bänkade mig i vanlig ordning för att rasa och jubla. Men deltävlingarna är ju så obotat töntiga nu för tiden. Ibland kan jag förstå haters-folket som rasar över melodifestivalen. För vissa bidrag hade gjort sig bäst som oskrivna.
 
Tycker ändå inte det var så farligt dåligt ikväll. Yohi - barbiedockan var nog bäst.
Jag får dock erkänna att jag har lite problem med småpojkar som klär ut sig till flickor. Av nån anledning tycker jag det är perverst. Och jag har ju sett de här Japan-inspirerande-småflicks-pojkarna ploppa fram som svampar ur jorden. Var och varannan tonåring ser ju ut sådär nu. Menmen, vem är jag att döma. Lite äckligt är det ännu, men jag kommer väl över det med. Låten tyckte jag hur som helst var väldigt bra. Härlig melodi. De här dramatiska småpojkarna brukar oftast ha de bästa sångerna har jag märkt. Inte jättemycket för sångrösten dock. Men fortfarande min favorit hittills!
 
 
 
(Nej.. det här kommer inte bli okej för min del.) Antingen är man kille eller så är man tjej. Det här jävla hit-och-ditandet är ju galenskap..
 
Han den andra tjommen som var helt igenom över-gay och sjöng låten om Paris, han var något för mig. Vi klickade med en gång. Jag har ju en viss svaghet för musik som andra inte förstår sig på. Och jag hade inte räknat med annat än att han skulle komma sist. Och det gjorde han ju också... tror inte att Melodifestivalen är rätta förumet för den här killen. Han skulle sikta höge.
 
Flatan från gatan i morgonrocken tänker jag inte kommentera. Om du nu nödvändigtvis ska ställa upp i MF så kan du åtminstone visa hövlighet nog att klä på dig lite kläder!
 
Eric Gadd - helt OK. Han är en skön katt med en skön stil. Jag gillar honom. Inte någon AHA-upplevelse direkt. Men han levererar :) (Det stämmer. Leverera kan man göra i mello också.. inte bara i fotboll!)
 
Annars vart det mest Trash på Hasch tycker jag. Cookies n beans har jag inte heller mycket till övers för. Däremot älskar jag Frida Öhrn sen SAAB-reklamen med Oh Laura. Hon skulle nog gå mycket längre som solo-artist.
 
Ana-Gina och Danny? Jag gillar inte Ana-Gina som ni vet.. men det är bara för att jag är avundsjuk. Helt klart ett skönt par som gör det hela lite roligare.
 
Nej, nu ska jag sova..
 
På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: