Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

unCage me.

God kväll (natt). Jag vet att det nu är den åttonde januari. Men i Amerika är det fortfarande den 7:e januari, så tid spelar mindre roll. Vad som spelar roll är att det har gått ännu ett år av förbehållslös kärlek och suktan. Världen har fått ännu ett år att spegla sig i glansen av vår tids största man. (I mina mått mätta såklart. Ni gillar väl garanterat Obama).

Jag har lärt mig att man inte ska ta saker för givet, och det gör jag inte heller. Därför är jag så glad att jag återigen får glädjas av årsdagen av din födelse.



Eftersom jag antar att herr Cage själv inte är en anhängare utav min lokalkända blogg, så kan jag väl hoppa det där med personliga hälsningar. Jag får helt enkelt i vanlig ordning slänga upp ett harem av bilder och garantera er att varenda bild läggs upp med stor passion.



















Det blir lite sorg i hjärtat när man ser en sån fulländad människa. :)











Min personliga koran har dessutom fått sin rättmätiga plats här i lägenheten! Vissa saker kan man diskutera om, Elina. Andra inte :)






För att avsluta det hela.. går vi tillbaka där allting började:







Grattis på födelsedagen. Må gud förbarma sig över dina föräldrar.


På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: