Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Mer bilder!

God morgon! Blev inget inlägg igår. Fick gå hem från jobbet efter akut magsjuka..

Pinsamt värre. Hatar att vara sjuk från jobbet, men igår fanns det inte riktigt något val. Kände redan vid sex, innan jag åkte att jag höll på att bli dålig, men ville verkligen inte ringa på nyårsdagen och sjukanmäla mig. Men vid elva kände jag att det inte riktigt gick längre. Så fick ringa till bemanningen så de tog in en annan. Gissa om hon trodde att jag var bakfull eller? :/

Menmen, så är det. Idag är det bättre, men är fortfarande lite halvkraj..

Jaja, nu kommer lite bilder på lägenheten (igen), börjar se helt okej ut!









Vad påhittig jag är. Tog min bokhylla (som egentligen ska hänga som ett W) och ställde som en trapp. Läckert, ju!

















Mitt rum är fortfarande in progress.



Nahe, nu orkade jag visst inte skriva mer.

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: