Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Thoughts from a balcony.

Nu har jag suttit här på min balkong i.. Ungefär 40 minuter och druckit te, lyssnat på radio och funderat mycket.

Under de här minuterna har jag uppfattat 3 saker.

1. Celine Dion är fantastisk. Och franska är sannerligen ett vackert språk.
2. Även afrikansk sång är härligt att lyssna på. Min lilla grannflicka har nämligen stått på sin balkong och sjungit samma visa om och om igen.
3. Killen i grannhuset som kör en Ford Mondeo kommer inte kunna starta bilen nästa gång han försöker, då den har stått med lyset tänt i minst 24 timmar nu.

Tänk vad man kan uppfatta saker om man bara lyssnar och tittar. Apropå tomater så är nu vardagsrummet nerpackat. Kisse 1 och kisse 2 far omkring som yra höns och förstår inte alls vad jag pysslar med när jag plockar ner deras hem i lådor. Det är inte lätt att vara katt. Och absolut inte om man heter Signe ❤

 
 


På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: