Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Semi-final 1.

Eurovision Song Contest har rivstartat ikväll med semi-final 1!

8 bidrag är redan utslagna.
Jag tippade på att dessa skulle gå vidare:

Cypern.
Grekland.
Irland.
Rumänien.
Ryssland.
Albanien.
Danmark.
Island.
Ungern.
Schweiz.

Och dessa gick vidare:
Cypern.
Grekland.
Irland.
Rumänien.
Ryssland.
Albanien.
Danmark.
Island.
Ungern.
Schweiz Moldavien.

9 rätt av 10. Min näsa för Europeisk musik är inte att tas med. Moldavien var mitt 11:e land. Faktiskt en bra låt,  Men fy vad besviken jag blir att just SCHWEIZ inte gick vidare! Mitt absoluta favoritland i denna semi-final :( Fyy vad trist. Menmen. Vi hedrar dem för ett gott framträdande, och så blickar vi framåt mot torsdag då det är dags för Loreen att göra upp!





På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: