Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Bacon-Face!

God morgon allihopa! Jag vet att jag är urusel på att skriva här, och mina undanfykter börjar ta slut, men nu ska ni få höra!

Igår pratade jag med Elina i telefon (Surprise surprise), och ja.. i vanlig ordning så diskuterade vi mest bajs och finnar (vi är ganska äckliga så). Och Elina sa att hon hade fått en innebrännare vid ögat som hade evolutionerat till någon knyl typ. Jag var snabb att berätta att jag också fått en jätteinnebrännare mellan näsan och överläppen som gjorde svinont.. sen lade vi ner diskussionen och fortsatte prata bajs.

I morse när jag vaknade hade jag jätteont i ansiktet så fort jag sa nånting. (Pratade med Bonnie). Sen råkade jag å förbi en spegel och såg att hela överläppen svullnat upp som en bacon-skiva! Euuw.. skitont gör det och det ser inte speciellt hemtrevligt ut heller. Nu har även underläppen börjat växa till oigenkännlighet. Och sån här ska man behöva gå till jobbet? Jaoza..

Naturligtvis tog jag en bild (Det gör jag alltid när det involverar något äckligt), och försökte lägga upp på FB, men det gick inte. Så ska försöka lägga in den på datorn och föra över.. har ju ändå tonvis med bilder som ska upp. Problemet är ju bara att sladden till iPhonen har böjt sig och är rena livsfaran. Först fick jag ju en stöt i handen (en stor bör tilläggas), efter det fick jag en liten i örat när jag pratade med Elina. och själva telefonen går inte använda alls när sladden sitter i. Så jag får se om jag törs koppla in den i datorn alls.

Och sen ska jag ju bara tillägga att jag inte har ett vackert ansikte. Iphone 3's kameror är ju värdelösa. Men när man ska ta en close-up så kan jag lova att varenda liten (stor) por lyckades hamna på bild! Yerk! ;)


Jaja, ska se om jag törs koppla in den lite senare.


Ni får lite random bilder från olika tidsåldrar sålänge.




Mitta skulle lära Hampus att gå i koppel ;) Natta hade fått ett av en kompis. Jeppe tvärvägrade (Såklart, det hade jag också gjort), men Hampus gick med på att prova med lite övertalning :)






Här var jag hemma och hälsade på hos Elin när Hampus var jättesjuk :( Han var stekhet i pannan så man drog sig för att röra honom. Det var så synd om honom när han satte sig upp och ville leka, men inte orkade :(




Här är när jag var hemma hos Joel och spelade wordfeud (så sociala är vi) ;) Tog rekord i poänggivning i ett ord. Kung! Men misstänker att jag förlorade ändå.

Jaha, nähä.. väcka Elina kanske?

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: