Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

The end of an era.

I tisdags blev det en tripp till Torsås. En väldigt sorglig tripp till Torsås ska tilläggas. Som ni vet så har Joel fått för sig att Stockholm har mer att erbjuda än vad Torsås har (?). Så han har nu sökt sig dit, och flyttar inom kort. Så det blev en avskedsmiddag och väldigt mycket prat.

Sista kvällen i Torsås:



Ursäkta den bedrövade minen, men tänk på att en av mina bästa vänner ska lämna mig. Det borde vara olagligt.

Joel hade gjort en kanonmiddag. Ingen kebabizza här inte! :)











Och den avslutades med bananglass med sprak! :)





Inhalerar lite doftljus.




En väldigt dyster syn:




På väg att bära ut bordet med "Praan" i bakgrunden. Kan inte bli så mycket sorgligare.










Så, ja.. vad ska jag säga? Det blir inga fler spontantrippar till Torsås när kvällarna är som tråkigast. Jag hoppas du får det kanon i Sthlm och att allt löser sig till det bästa (Vilket jag är säker på att det gör). Men sann vänskap vet inga distanser. Och du är verkligen en sann vän. Det blev jag varse om förra året när vi var ovänner i tre månader. Men till och med då löste det sig. Och jag kommer att hälsa på i Sthlm, och räknar med att du gör detsamma!


Så för att avsluta det hela slänger jag upp två bilder till.

Första gången jag hälsade på i Torsås:






Sista gången jag hälsade på i Torsås:




Så all lycka till dig mig älskade vän. Hur sällan jag än visar det, så betyder du otroligt mycket. Såna som dig ska man ta vara på. Tomt kommer det verkligen bli, men det kommer vi över. Och jag hoppas du vet att; Småland, Torsås och framför allt jag kommer sakna dig.

<3

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Joel Sv - En Ung Musikmakare
skriven :

fan ta dig...

va ledsen jag blev nu, gissa vem som sitter och tjuter som en fyraårig skolflicka just nu? och mot slutet, torsås, småland.. GAAAAAAAAAAH



vet inte vad jag ska säga. är mållös. Kapish, vice versa, so long. adios. Love (nu ser hörnet i detta rum väldigt inbjudande ut) <3

2 Rebecka Johansson
skriven :

San vänskap rostar aldrig! Bästa Joel som är ute och reser så mycket kommer nog inte hålla sig borta från smålands mörka skogar allt för länge ;) Och nu kommer jag snart hem <3

3 Joel Sv - En Ung Musikmakare
skriven :

True story, AMEN!

jag MÅSTE komma ned snart :( haha.. fan.. <3