Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Vem äter upp mina kläder?

Nu är det dags att bekänna färg! Vi har en tyg-ätare ibland oss, men jag kan inte för mitt iv förstå vart han har kommit ifrån eller hur han lyckas smälta all tyg han tar in...


Har gått hus i helvete för att hitta försvunna plagg. Men de är spårlöst borta!

Exempel 1:


Min vinterjacka! Vart fasen kan en jacka ta vägen?? (dum fråga. Jag slarvade ju bor min förra vårjacka i Kalmar. Haha).. Men den här är verkligen jätteborta!



Exempel 2:



Min gröna tröja jag hade på Jons 25-årsfest! Även den har slukats av tygätaren tycks det! Rivit ut varenda garderob i jakt efter den, men den är icke att finna!


Exempel 3:



Mina skinnshorts som jag endast använt en gång! Har de smugit ut medans jag sov tro? Kanske blev det en intern fight i garderoben och miss "Smartypants" blev sur och stack?

Jag har faktiskt inte en aning. Det enda jag vet är att det är grymt frustrerande...

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Joel Sv - En Ung Musikmakare
skriven :

Haha jag förstår dig med din frustration. och just de där kläderna tänkte du packa med dig till kryssningen eller? ;)

Det värsta i detta inlägget är hur upprepande det blir med alla bilder från min lägenhet... vet inte om du är medveten om det och försöker få mig att ångra mig. du lyckas!



Jag saknar torsås. Jag saknar kalmar. Jag saknar Boda. Och framförallt, JAG SAKNAR DIG! :(

2 Anonym :)
skriven :

Ojojoj, den gröna råkade jag låna sist vi var i Boda. Blev nerspydd och greppade tag i första bästa, vilken tur att jag har dig Märtha så jag slipper ta mammas tält ;)

3 Anonym igen ;)
skriven :

OBS!!! De svarta shortsen tror jag du kan hitta hos Lovisa...