Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Whiskey-röst

Jag älskar den hesa whiskey-rösten man får på natten, eller när man är förkyld. Jag har min just nu, och den är sjuukt sexig! Frågan är vad jag ska använda den till? Agera fågelskrämma eller testa lyckan i soul-sångeriet?
Efter vissa övningar tror jag nog att det första alternativet blir bäst. Försökte ge mig på en trudelutt i bilen innan, och det skar sig både en och åtta gånger (Och min sångröst skulle behöva finjusteras en del redan i friskt tillstånd)

Haha, men idol-juryn som brukar lyssna på mig i duschen säger annat! De säger att jag är en outvecklad talang som helt klart har en opera-karriär som väntar ;)

Oj.. jag svamlar visst! Anyways.. Igår såg jag "Insidious" hos Elin och Råger. Man ska ju inte se skräckfilm med dem egentligen. Elin VILL se dem, men hon blundar en hel del. Råger däremot vill helst slippa över huvud taget ;)



Så vad tyckte jag om filmen? Tjaa, alltså. Helt okej får jag väl trots allt medge. Dock hade den lite samma effekt på mig som "Pan's labyrinth", en seriös scen som jag istället asgarvar åt. Men helt klart sevärd, och ser man den själv kan den rentav vara riiiktigt läskig! Men jag håller mig nog till Paranormal Activity i alla fall :)

Nahe, på jobbet nu. Vi hörs när jag är hemma! Imon kommer Elina! :)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: